Bilder med mera.

Hejsan. Som på rubriken, det står att jag ska lägga upp bilder, ja det ska jag :D
jag tog några förut, för jag hade tråkigt, och sen kanske det kommer ett video inlägg, men var
förkyld när jag spelade in så.. :S
Menmen.
här kommer bilderna :P <3
 Jasper & Alice, Jasper är sööötast :) <3
 jag som liten, usel kvalitet, jag vet. :)
 en sån där mössa, som min syrra gjorde åt mig :) <3
 Klockan kvart över sju, påväg t skolan den 8e december :)
 Har kommit ganska långt i tredje boken, ljudet av ditt hjärta :)
 Haha, milja då :)
 Nya mjukisar :) <3


Kommentarer
Postat av: maja

Visste inte att du gillade twilight:)

Gud vad du var söt när du var liten, hihi

2009-12-09 @ 19:42:26
URL: http://mayzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0