Databloggar - för en gång skull -.-

Tjena, fick nyss tillgång till datan :D
Oskar har använt den riktigt mycket den här veckan så man får ju aldrig använda den -.-
Jag har vart mkt inne på Mobilen som jag fick i julklapp, Min söta lilla vita iphone :D  <3
yes.
vi - Jag nicole o mamma tittar på ngn film, vene vad den heter.
Nicole tuggar jätte äckligt. slaskslaskslask EIIUUU
Jag som är så ljudkänslig :O
HIHIHIHIHHI
Jaa, jag vill göra ett video inlägg, som jag har gjort men inte fått chansen till att ladda upp.
Menmen, nu måste jag gå :'(
Ha det jätte bra alla kära söta underbara gulliga bedorande coola tuffa normala och sociala :D
bye

Kommentarer
Postat av: petter ;)

om du ska göra ett video inlägg vad ska de va för video :O ??

Postat av: hanna

hej hur gör man en profil bild på sin blogg kan du säga hur man gör ?

2010-11-28 @ 10:48:49
URL: http://hannathorander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0