Felicia & Jag har väldigt dålig humor ?.

Kan du kolla mig rakt i ögonen och säga att du älskar mig ? säger:

 

Johanna bästevän säger: MÅSTE DRICKA, VAD SKA JAG GÖRA ?, MIN HALS KOMMER TORKAS UT !:O

Kan du kolla mig i ögonen och säga att du älskar mig ? säger:  Dricka ?

Johanna bästevän säger: Smart :)

 



Johanna bästevän säger:

haha

Det ligger en gorilla på mig säng

oj, det var min syrra






Nicole: KRAM !!!
Natalie:KRAMIZKRAMIZ !!!! * HUGATACK !
NICOLE: AAAAAAAAAAH :O:O:O ( Hon flyttar på sig )
Natalie: HAHA, ( blundar, Hoppar och ramlar ner på golvet xD )

Kommentarer
Postat av: Kan du kolla mej i ögonen och säga att du älskar mej ?

Haha vadå torr humor ?

Höhö , 118 100 svar på allt .

Messa eller ring . Fråga anything ! xD

2009-12-22 @ 21:29:54
Postat av: Natteq ;) <3

HAHA :D <3 FELLE DÅ

2009-12-23 @ 12:25:02
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0