GOD JUL :D <33

Tjeenare ! :D
idag är det då jul, som alla längtat efter !
whooohoooo :O:O:O:O
aja, jag önskar er alla god jul :)
idag vill jag julpyssla, så om ngn vet ngn bra hemsida där jag kan leta efter
kuliga pyssel, så kommentera gärna ! :)
aa :)
men nu ska jag härma Linnea med en sak.
( När jag såg att hon hade gjort det blev jag jätte sugen på det, )



Johanna siljemo.
Du har alltid varit där för mig.
och pratat mig till rätta när jag har mått dåligt.
Jag älskar dej obeskrivligt mycket.
Jag vill att du ska ha det bästa med dig.
Även vännerna. Och dom har du ju tur med.
Just nu saknar jag dig till det yttersta, Av en anledning.
Egentligen av 99999999 anledningar.
Jag vill bara säga att du är underbar, och världens snällaste Johanna
Du betyder så SJUKT mycket för mig !
och jag hoppas du har det bra just nu.
Jag älskar våra minnen, Dom är så sjukt underbara, älskling.
Tack för allt johanna.
Ta åt dig av texten.

En till saak jag vill härma henne med.
Tummen upp saken xD

IDAG GÅR  TUMMEN UPP TILL :O <3
JOHANNA SILJEMO, LINNEA NORDIN, FELICIA THINGBERG & TOMTEN :O
och självklart pappa, solveig, Mamma, Nicole, Robban, oskar, matilda & Rocky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0