inte mobilinlägg.

Tjena :)
jag vill bara säga att alla konstiga o korta inlägg är med mobilen, men jag måste trycka på en knapp för att det inte ska bli stora bokstäver, varje gång jag ska trycka på en bokstav -.-
Asjobbigt men här kommer något lite roligt :)

Livet idag.

Hur mår du ?: Jag mår fint :)
Vad gör du ? Chattar med linnea.
är du hungrig?: näpp :)
är du törstig?: Lite, törstig på fanta :P
Har du ont någonstans?: Ja, i stort sett hela kroppen ;)

Övrigt.

Intresse?: Ridning :D
Favoritmat?: tacos tror jag:P om inte pastasallad?
favorit dryck?: FANTA !

SENASTE ..

Personen du ringde: Johanna ;D
Personen som ringde dig: Mamma, antar jag x']
Personen du fick sms av: Elli , söntos :) <3

Ännu mer övrigt.

Vad står på ditt senaste sms: fett bra ju<33
Vad står det på ditt sjunde sms: Jag älskar dig sjukt mycket, du är tjockt älskad av din Jasmine Holmquist <33
Vad heter du i mellan namn:
Vilken skola går du i:
linn
Vad heter din bästavän: Johanna & Nathalie
Vad heter en av dina vänner, som du gillar mkt: Linnea Nordin älskling :) <333

TACK FÖR MIG :3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0