Kunde inte låta bli x'D

Sorry maja, men jag tog den av dig, hade bara lust ;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Nu har jag myskitt, mjukisbrallor och tjock tröja,
Vad använder du just nu för skor: Svarta Uggs med foder i ;D <3
Favoritfärg på kläder: Helst svart eller grått ;D

Senaste person som
Sov i din säng:
hm, jag antar att det var jag..
Du pratade med: Robban,
Du delade en drink med: Johanna ;D <3
Du gick på bio med: Nicole :) <3
Du gick på stan med: Nicole, & gången före det, Elli :P <3
Skällde på dig: Tyyyyyyp, vene.
Senaste
Låt du hörde:
presslåt på  pea
Film du såg: New moon för typ andra gången  IM LOVIN IT :O
Mat du åt: Julmat, för andra gången på detta år ;O
Kram: Mamma :P
Puss: Mamma ;P
Fest: klassdisco, söööög
Känslan: den sköna julkänslan :)
Ilska: På.. Micke, den skitungen har jag hatar en lång tid nu.
Resa: thailand två år sedan
Glädje: Över Iphone julklappen :
Dröm: Att edward cullen var min storebrorsa O att Bella min storesyrra, HÄRLIG DRÖM :O
Boken du läste:  Läser nu fjärde twilight boken, ( så länge vi båda andas ) skit bra.
Personen du träffade: många
Personen du pratade i telefon med: pappsen ;D
Personen du fick sms av: FELLE x'D.
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort
Gången du var utomhus: tre timmar sen
Gången du sov: Í morse, i natt..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För en timme sedan
Saken du köpte:


Om dig

Namn: Natalie jönsson
Ålder: snart 12 -.-
Smeknamn: Natta '
Syskon: Oskar, matilda & Nicole <33
Sysselsättning: Johanna, Linnea & Nathalie, Hästar & Blogg :O
Bra egenskaper: Orkar fan inte räkna upp dom ;O
Dåliga egenskaper: har dåligt minne, SÄMST.
Linje/klass: 5an
Hårfärg: Brunett så hett, rå :O <3
Ögonfärg: Grön & blå typ
Skostorlek: 38 i mina uggs iaf..

Kommentarer
Postat av: maja

gör inget gmn<3

2009-12-25 @ 18:29:44
URL: http://mayzan.blogg.se/
Postat av: llike@är den bästa ;) <3

vad bra :) <33

2009-12-25 @ 23:41:31
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0