No rubrik.

Hejhej !, ingen rubrik ?. ja,
iallafall, min hund ligger i sin bädd o är sjuk, Ja. Han frossar och är skakig ;(
Men, jag ska se på bio med Oskar o Nicole.Det ska bli kul :d <3,
 jag ska se New moon, en tvåa av twilight .
Den är skit bra, på trailern iallafall.
Jag är på tredje boken & är helt jäävla beroende ! omg :D
Iallafall. JAg ville vara med Johanna idag, men hon skulle till sin farmor "/..
Men aa.
Rebecca skulle kanske hängt med o kollat på bio men hon är i dalarna, dom ska hem idag så det gick nt,.
men jag o Rebecca ska göra ngt nån annan gång.
kanske bowla eller titta en annan film på bio :) <3, aja.
pusshej !
/ Natalie jönsson

kisses&hugs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0