Nobelmiddag, dans imorgon :)

Hejhej ! :)
Imorgon blir det nobel middag/dans lr ngt.
Det ska bli kul, jag kommer ha en klänning som är typ, lite rosa aktig. Ni får se bild senare på inlägget :)
och på nobelmiddagen kommer det också delas ut ett pris :), och jag hoppas jag vinner litteratur, men det är många bra ju...
Aja.. Min heter Eye from the future :S -.-..
Menmen...
Outfit bilder kommer sen också ! :D
Men, idag har jag vart i täby centrum med The greatest Felicia Thingberg, eller falk som hon säger :)
där köpte jag klänningen, och så åt vi sushi, jag tog veg, o hon en liten.
Nu kommer klänningen, skolfoto fulaste & outfit :D

 Misslyckad bild på klänningen -.-
 outfit, Tight jeans, randig tröja. Tjock tröja, som är för litet.
Allt från H&M, men t- shirten & tjocktröjan finns nog inte kvar.

/ Natalie jönsson ! :D

KISSES & HUGS :D ! <33

Kommentarer
Postat av: petter ;)

hej igen ;D aloo skolfoto bilden blev aaas snygg ju :S haha :P

2009-12-08 @ 20:27:06
URL: http://pettansliv.blogg.se/
Postat av: Natteq ;) <3

haha tack :), men njae, det ser bättre ut när det inte är fotat med min damp kamera.

2009-12-08 @ 20:36:04
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0