Ny design ?..

Hejhej !, Jag har gjort en ny design, gjord på tio minuter ungefär, jävligt slarvig !
men den får duga tills den riktigt fina  kommer :)
Jag har inte fått så många kommentarer, bara en av petter, men har ju inte haft bloggen så länge, bara tre dar -.-
Idag, ska min mamma, otroligt nog, göra pannkakor ;D Av dinkel, men the same shit, utan eller med dinkel..
Iallafall, Desingen var ganska, eller väldigt ful, menmen, På bakrunden ser man bara nattis, så det blev väl bra, men.. :D
skrev imorse också, :)
Jag ska försöka skriva så ofta jag kan :)
imorgon blir det Riding. Jag ska rida Pretty girl, Och det ska bli apkul !
Men hon är så himla pigg, så man undrar vart man sitter, på ryggen eller på marken. Aja, bye., Ska äta :D
puss & kram !
/ Natalie jönsson

Kommentarer
Postat av: petter ;) <3

haha ;D Du kommer få fler komentarer så smoning om! På min blogg tog det typ 1 vecka innan nån reagerade :P men tills vidare får väll jag sitta o kmt din blogg ;)

2009-12-01 @ 18:26:10
URL: http://pettansliv.blogg.se/
Postat av: gabriella

hahahaha.. snygg blogg :D

2009-12-03 @ 16:25:57
Postat av: llike@är den bästa ;) <3

tack :) <3

2009-12-03 @ 16:39:37
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0