Sjukling, alltså hunden.

Hejsan ! Idag är det då andra advent ! och det är ju super mysigt :)
Min hund är sjuk, han har gått på pencelin i en o en halv vecka, och sen så har han vart hängig.
han har 39 i feber om det inte har sjunkt nu, men han har också opererat bort Pupilerna, nej nu driver jag, då vore han blind nu. Han har opererat bort halsmandlarna och han är ju så liten, så han är ganska hängig just nu.
Men aa, På torsdag äre Adventsfika i skolan då Johanna kommer va med mig ! :D
och det kommer bli super kul ! :D
och i helgen så kommer jag kanske vara med bella :)
Men, imorgon ska jag nog vara med ngn, men det är inte säkert.
 / Natalie jönsson

KISSES & HUGS ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0