Skriver min egna låt.

Tjäääääääääääna :D <3
Jag ska berätta om skoldagen, då Micke, skitungen kastade en iskoka på Nathalie <3, Hatar honom, vi ska slå sönder honom (?) nejdå, men asså uuusch, skulle vilja det ;) <3
Menmen, jag red idag, Jag satt på Palomas rygg och det gick skit bra !^
vi körde serpentiner ! :D
aa :D <3
En bild för att göra det hela kuligt :P <3

Naaaaaaaaaaaaw, älskar dig hunny ! <33
Ps, Jag skriver en egen låt som heter give me a reason.. :$
Jag kom inte på namnet..
Menmen, sånt händer ! :D
Pusshej,
/ Natalie jönsson


KISSES&HUGS <3333333333 :D

Kommentarer
Postat av: petter ;)

lova att jag får lyssna när den e färdig :D

2009-12-22 @ 13:58:19
URL: http://pettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0