Twilight & Skola.

Tjenix.
Till en början ska jag nog berätta om den tråkiga gårdagen.
Vi skulle ha tittat på new moon, som säkert är skiiiiiiita bra :D
MEN, så blir det nej för att det bara finns sena tider -.-
Aja, Men i boken, alltså trean, ljudet av ditt hjärta då. Alltså där jag är nu, så Har bella & edward typ gift sig ^^ eller så ska dom, har typ ingen aning, jag typ tappade tråden när jag läste o då pallade nt jag läsa om.
Men skola idag !, nt så speciellt kul, men får ju träffa Nathalie, Felle, Anna & flera :P <3, har saknat dom under helgen ! :D
Men som ni vet, så sov ju anna hos mig :D <3
men men.. Skriver snart ett till inlägg, ska bara äta frukost :P <3
/ Natalie jönsson

KISSES & HUGS :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0