twilight,twilight & lite mer Twilight !

Hejsansvejsan alla söta bloggläsarem snarare underbara ssnälla bloggläsare.. Lite får man fjäska :P <3
Men iallafall, jag måste bara köpa tredje o fjärde boken så är jag klar med Twilight ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag har läst ut tredje, men vill ha den ändå.
Jag håller på med andra, för jag har köpt den, asså köpte den efter jag låna trean så jag har läst lite i oordning.
ja ni, det kommer lite bilder.
Puss ! :) <3 :B
 Första boken :) <3333 om jag kunde drömma. apbra :P
 Andra boken, När jag hör din röst ! :D <3333 :P också apbra :D
 Tredje boken, ljudet av ditt hjärta, Oxå APAPAPAPAPAPABRA :DD:D:D:D:D:D
 Fjärde boken, så länge vi båda andas, Säkert skiiiiiiiit bra !!! :D:D:D:D:D::DD: <333 MÅSTE KÖPA :D <33
okej, ursäkta damprycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0