Utomjordingar & hundar :S

Vemdalen next ;D <3 säger:nej , inte jag heller

Felicia Garv Gudinnan på facebook ! säger: haha okej

Vemdalen next ;D <3 säger: Men asså vår humor är så jävla udda, det går lixom inte ihop xD

Felicia Garv Gudinnan på facebook ! säger: men det finns en jag har sett

. hmm vad heter5 den

Vemdalen next ;D <3 säger: Vet inte xD

Felicia Garv Gudinnan på facebook ! säger: syynd

Vemdalen next ;D <3 säger: " det var en gång då utomjordingar tog över jorden " kanske ? xD

Felicias och min konversationer på msn är inte så vanliga ? ;)



Vemdalen next ;D <3 säger: ´finns det hundar med super hörsel ?

Ella den tyffa ;O <3 säger: Hmm.. Min hund har vingar :O?

Vemdalen next ;D <3 säger: Du har inte ens en hund ? :$

Ella den tyffa ;O <3 säger:JO !, i min fantasi har jag det :O

Vemdalen next ;D <3 säger: Hm, kan man fantisera utan hjärna ?

ella den tyffa ;O <3 säger: HÖHöhÖhÖ, Taskigt, nu tänker inte jag prata med dig !

. Plus att jag inte vet faktiskt :O

HAHA, fan vad jag garvar x'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0