yes ;) <3

Halloj ! :)
Jag sitter och letar lite bilder på google och hittade uggs , som jag då kommer få i julklapp, dom ljusa dårå :) <3
och det ska bli roligt !
Jag älskar såna skor, dom är så sköna, men om dom inte har puffsak där inne så är dom nte så sköna ;) <3
Aja.
Felle har såna svarta ;) <3
Jag vill färga håret svart eller Blont.. Men svart får jag nte för det sliter på håret -.-
men viiiiiiiiiiiiiiiiill !
Och jag vill träffa Linnea snart annars blir jag craaaaaaazy ;)<3
aja, bilderna kommer nu :D <3
 Uggs :) <3
 SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :D <3

Kommentarer
Postat av: Fele xD

Haha mina uggs e asblöta nu från rasterna ida'

2009-12-15 @ 17:22:50
Postat av: llike@är den bästa ;) <3

Haha, Ja. Jag antog att dom skulle vara det. OM mina är det då -.- <3

2009-12-15 @ 20:43:34
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0