Palla rubrik.

Tjäna, Jag ska göra ett snabbt inlägg, för ska med bussen tio över åtta.
Men i helgen har jag varit i täbycentrum och kollat lite, hittade ett par fina skor, dom vill jag ha :)
Men, pappa säger att jag får vänta tills jul -.-..
Jaja, Längta kan jag nog klara.
men det var i söndags.
i lördags va jag hemma och slöa, ville va med ngn men ingen kunde typ.. -.-
Iallafall, när jag red i onsdags så bytte jag häst med Emma, och Jag tog yrsa, och hon ställde sig på bakbenen
haha, apkul :`D <3
Iallafall, som sagt ska jag med bussen, aptråkigt att åka buss t skolan. -.-
Men jag ska läsa twilight, trean - ljudet av ditt hjäta :D !
Men, det blev ett bra första inlägg.
förutom
Välkommen till min blogg inlägget då -.-
Men nu ska jag göra mig i ordning, Puss hej
/ Nataliejönsson
Den här kameran fick jag av min syrra :O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0