This is a rubrik.

Hejhej, Jag sitter framför datan o har tråk, Ja chattar med Erica & Bella ;)
Jag diskuterar med Erica, att om (namn) skulle säga att Erica var jobbig, alltså. (namn) sa att jag sa till den där tjejen att jag tyckte Erica var jobbigt, då skulle jag fråga henne vrf den där tjejen sa det, det vill inte irre, för hon tror att  den där tjejen kommer bli arg -.-, hoppas ni fattar.
Aja, jag har vart i skolan idag, som vanligt på en måndag. Och efter skolan följde jag med Nathalie Hem och vi hann typ va hemma i tio minuter , sen kom hennes mamma, och då åkte jag och Natta till Kista , vi tog med Fem hundra och köpte godis o smink och sånt skit.
Sen åkte vi hem, hennes mamma hämta, Och då var vi ute, vi tog en rulator ( stavning ) och jag skjussa henne på den..
Haha, skitamääga kul :D <3
men nu ska jag dra, ses senare i kväll eller imorn , puss !
( ska göra en liten design )
/ Natalie Jönsson

Kommentarer
Postat av: petter ;) <3

haha verkade fett kul!

2009-11-30 @ 20:25:38
URL: http://pettansliv.blogg.se/
Postat av: llike@är den bästa ;) <3

hhaha, ja :D <3

2009-11-30 @ 20:29:22
URL: http://natteq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0