usch.

GAAAAAAAAAAAH !
Seriöst, orka ! Mamma skulle skjussat hem Rebecka för typ tjugo minuter sen, o hon behöver Komma hem nu !
Eftersom Hon ska städa, Diska :S
ALLTIIIIIIIIIIIIIING :O
seriöst !
Jag vill inte att hon ska åka hem, det vill ju inte hon heller..
Men hon måste typ..
sen ska jag hämta min ben & jerry glass
MEN KYSSHEJ ALLA SÖTNOSAR !

dom tråkiga får stanna kvar.
om sötnosarna läser, blir det tråkigt.
och, ojojojojojo.
LÄS INTE !, INTE ENS DOM TRÅKIGA.
Fortsätt inte ! om du gör det..
JUSTE, men fortsätt inte !!
läser du mer är du en dumskalle!
Om du läser är du dum i huvudet.
JAG VISSTE DET.
HA
HA 

Kommentarer
Postat av: Felle jaaaaaaao

Hah är jag dum i huvudet oxå ?

Men mest cp rycks skaadad ;S

2010-01-09 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0