vetintevadjagskaskriva

yes, Rubriken säger allt !
JAG HAR TRÅKIGT.
jag vill vara med Johanna idag, men vet inte om hon kan.
saknar henne t det yttersta !'
Aa, Nu ska jag hissa & Dissa

Natalie Hissar
1, átt jag och Natalie hade sjukt kul imorse, eftersom vi var uppe länge.
2, att vemdalen ägde, Allt va sjukt kul !

Natalie Dissar
1, Fjortisar. Sverige börjar bli ett land som står av brunkräm.
2, AN, du vet vem du är, SVIKARE !



yeah.

år 2009 har du...
träffat nån du lärt känna på internet: Ja, Petter & Ida <3
vart tillsammans med Någon i mer en två månader: Ja,,
svikt någon du verkligen gillat : Det hoppas jag nt

år 2010 tänker du...
träffa någon du lärt känna på internet år 2009: JAAA, Linnea älskling ! <3
säga sanningen till någon du aldrig gillat: Ja, tyvärr AN. ( initialer )
uppfylla någon av dina  drömmar: träffa rob, tror inte det kommer hända..

TACK FÖR ATT NI LÄSTE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0